Vilkår Fly and Shine AS

Kjære kunde.
Vi i Fly and Shine er glad for at du har valgt oss. Vi skal ivareta bilen din på en trygg og god måte slik at bilen din er i trygge hender. Fly and Shine ønsker at din opplevelse skal bli så god som mulig og ber derfor om at du leser retningslinjene før innlevering av bilen.

Verdisaker/løsøre
Fjern alle verdisaker og løsøre, dette for å unngå at dette blir borte eller skadet under behandlingen. Fastmontert utstyr som eks GPS, Dab adapter etc kan selvfølgelig bli værende. Vognkort, servicehefte etc som ligger i hanskerom kan også bli liggende da vi ikke gjør noe her.

Informere om skader eller lignende som kan ha betydning for behandlingen

Har bilen skader må du informere om dette, dette for at vi da kan tilpasse oss. Er det utført reparasjoner på bilen nylig må du informere oss. Et eksempel kan være nylakkerte deler som fortsatt ikke er gjennomherdet, konsekvensen med vask med høytrykk er at lakken kan da flasse av.

Bilen blir kjørt fra parkering til Fly and Shine for å utføre den tjenesten som er avtalt for så å bli kjørt tilbake til parkering. Bilen blir kjørt av Fly and Shine sine ansatte på en forsvarlig måte. Skulle uhellet allikevel inntreffe under kjøring/transport samt utføring av avtalt arbeid, vil Fly and Shine dekket dette.

Automatisk bilvask
All utvendig vask blir utført av bilvaskemaskiner, disse er av typen Istobal MNEX 32 som har den siste teknologien. Vi bruker så langt det lar seg gjøre miljøprodukter på all kjemi. Vi resirkulerer det meste av vannet mtp miljøet.

Nøkkeloppbevaring
Nøkler leveres i nøkkelsafe (dropbox) hvor vi henter nøkkel for å kjøre bilen tur/retur til Fly and Shine. Ved hjemkomst hentes nøklene hos Avinor Servicesenter inne i terminalen. Nøkler leveres på eget ansvar.

Vi ønsker både ris og ros

Fly and Shine ønsker tilbakemelding på din opplevelse, enten den er negativ eller positiv, dette for å bli bedre.